26 juli 2010

Jag är hemsk!

Jag är en dålig människa och mamma.. Jag är så trött, jag mår dåligt och känner mig nedstämd.. Jag älskar barnen, det handlar inte om det.. Men ibland undrar jag hur jag ska orka.. Hjärnan blir totalt kolsvart och jag vill bara lägga mig ner och va ifred. Och då får jag se våra underbara små pojkar titta på mig med sina stora blåa ögon och jag undrar vadfan det är för fel på mig?! Jag har blivit mamma till två uuunderbara pojkar, helt otroliga! De skriker, visst, men det går över och de tittar sådär på mig igen. Jag är otroligt tacksam, men jag mår dåligt.. Jag måste vara sjuk i huvudet på något sätt!

Grabbarna är 10 dagar gamla.

Mamma älskar er över allt annat

1 kommentar:

jenny sa...

jag tycker du är jättestark person! jag har en flicka som är sju månader (8 månader den 15/8) och jag blir väldigt trött på henne ibland så jag måste säga att du är väldigt stark som har två! du är en jätte bra mamma och jag har följt dina bloggar sen du vänta dom små liven! / jenny