19 juli 2010

Bra dag!

Bra dag, trots mitt hemska humör! Tog en promenad på en timme med Amanda och Pau och sen mötte vi upp Anna och gick hem till mig och satt och pratade lite skit på altanen.. Det är exakt vad jag saknat och behöver i mitt liv! Grabbarna var helt otroliga och jättemysiga idag, godbitar! Imorgon måste jag införskaffa en ny amnings BH eftersom min är för liten, och det är inte trevligt för det gör ont och ser ut ungefär som att jag skulle ha fyra bröst.. Inte jättesnyggt!

Om tre helger är det Torgfesten i Kristinehamn och vi ska då ut och ta en öl, eftersom mamma kunde passa barnen en timme eller två.. Så det kommer bli härligt! Kommer möjligen kännas mycket märkligt, men jag tror att jag mår bra av att komma ut för en kväll.. Och Toffe också antar jag, men det låter jag vara osagt för han kanske har en annan åsikt :-P

Så fort barnen somnat ska jag krypa ner med en bok, Mari Jungstedts Den inre kretsen. Har läst ungefär halva, men har blivit avbruten hela tiden så förstår nog bara i viss utsträckning vad den handlar om.. Men rekommenderar den om du tycker om svenska deckare! Det är mina favoriter, och en del amerikanska!

Ska mata Leon nu..

Inga kommentarer: