22 juli 2010

:-/

Trots att grabbarna sov fem timmar i sträck inatt, så ville dem självklart vakna hela tiden efter det och jag är så fruktansvärt trött så idag har vi vilat hela dagen.. I den mån det går att vila, för det vill inte grabbarna. De vill bara skrika när de är vakna.. Jag matar, byter blöja, rapar och hör att de gör något i blöjan men ändå är inget bra.. Eller jo, men det är bara jag som har blivit knäpp. Orkar inte njuta, utan vill bara att de ska sova.. Känner mig som världens största förlorare, känner mig så dum! Jag vill ju njuta av små pojkarna, men jag kan inte hantera när de skriker utan synbar anledning och ingenting hjälper.. Då ser jag hellre att de sover..
Jag ska försöka vakna ur min dvala och ta tag i problemen, men jag måste vara pigg då och det jobbar jag på idag.. Så imorgon ska jag göra ett försök!

Inga kommentarer: