28 juli 2010

AJAJAJ

Jaa, jag mår MYCKET bättre efter att jag har gett ersättning både igår kväll och inatt! MEN att amma nästan konstant och sedan inte amma på fyra, fem timmar är INGEN bra idé!! Hade en stoooor pöl bredvid mig i sängen vid fyra inatt och jag hade så ont i brösten så jag trodde att jag skulle tuppa av.. Så fram med pumpen eftersom grabbarna inte åt så mycket.. Och 190 fick jag ur, för då hade trycket släppt och det hade slutat göra ont.. 190!!!! Så mycket har jag ALDRIG fått ur, om man inte tänker precis efter BB men inte ens då tror jag! Fan, vad galet!!

Åter till att jag mår bättre, inatt vaknade jag med ett leende på läpparna när grabbarna var ledsna och ville ha mat.. INGET dåligt humör.. Vaknade sedan vid halv åtta, samma sak då.. Var på kanonhumör.. Kroppen blev nog lite väl belastad, men nu är jag så glad så glad ;-)

Ska gå och ta hand om mina små solstrålar som är förbannade. :-)
Och leta upp numret till dagkirurgin i Sandviken, för det har jag tappat bort och jag måste avboka min tid.. :-/ inte så bra.. Så råkar du av en händelse ha numret i huvudet eller bakfickan så får du gääärna ge det till mig :-)

1 kommentar:

Sandra sa...

Härligt att de går så bra :) Hur mycket ersättning äter de på ett mål? Hur länge sov de utan mat på natten?