12 mars 2013

En bradålig morgon..

Bra:
- Jag fick ligga kvar i sängen i 20 min, brukar annars kliva upp med grabbarna.
- Jag klev direkt in i duschen och orkade till och med tvätta håret.
- Jag mådde inte jättedålig idag.
- Åkte hemifrån innan det blir mer tjafs
- Ropade till grabbarna att jag älskar dem



Dåligt:
- Leon och Noel var på dåligt humör, eller rättare sagt Leon var på dåligt humör och Noel var tvungen att retas.
- Jag hade inte tid att gå imellan bråket eftersom jag hade bråttom.
- En bajsblöja mitt i allt.
- Tjafsigt.
- Jag kunde inte åka hem efter 5 minuter och krama om grabbarna ordentligt och berätta HUR mycket jag älskar dem.
- Tvåtimmarsjävlaparkering.. Behöver jag säga mer?



Men för att inte göra bitter-listan längre än bra-listan så..
KANONBRA:
- Enda coachen här idag skulle vaba vid lunch, vilket innebär att vi kunde gå hem. WIHOO
- Jag hinner hem och städa och greja innan pojkarna kommer från dagis, vilket innebär att jag kan och ska lägga allt mitt fokus på dem.
- Solen är på väg fram, det var inte ens så kallt att gå ut och flytta på bilen. Och vem blir inte glad av solen?
- Ledigt imorgon, OCH DET ÄR 13 MARS! Här är det pirr i själen, big time. Stavade nyss fel och skrev pill i själen, det hade ju haft en helt annan innebörd.. Beroende på vad man har för tankegångar.....
- Och nästan ännu bättre (Eller okej, inte än morgondagen) men jag har morgonens Morgonpasset att lyssna på medans jag städar.. Lycka för det!!

Inga kommentarer: