16 juni 2012

Lugn lördagsstress..

Eller vad säger man?
Jobbade 12-21 igår och var verkligen trött när jag kom hem..
Skulle vaxa benen tänkte jag, för att slippa raka dem på ett tag, men åt helsike med vaxningen!! Ont gjorde det och håret satt kvar..
Men fick äntligen tvätta håret efter fem dagars dreadsförsök, haha, nästan i alla fall.
Har inte haft tid att tvätta eller torka håret så då har jag levt som en golvmopp istället.

Vaknade upp klockan åtta och såg att jag missat jobb 7-16, sov som en jäkla stock och fanns inte en chans att jag skulle vakna av det.
Känner mig jävligt stressad när jag missar jobb eller blir frågad en kvart innan jag ska börja.
Känner mig lite som en sämre människa när jag inte är uppe och hurtig innan sju när jag vet att de kan ringa men var jävligt trött igår så ligger kvar i sängen än och tittar på första säsongen av OTH. Regnet forsade ner i morse och det är fortfarande mörkt och dystert så kan lika gärna ligga kvar ett tag till.
Ska däremot sätta grabbarna i vagnen om några timmar och ta en långpromenad.

Tänkte ta en vacker morgonbild på mig själv i glasögon men jag är för snygg för det så ni får en mycket tråkigare på tvn..
Får väl ladda upp för att jobba 7-14 imorgon, inte så jobbigt direkt.
Men ääääntligen börjar schemat snart!!

Om allt och om inget.

Puss & smisk


Inga kommentarer: