22 feb. 2012

Herregud..

Grabbarna är inne i den värsta perioden någonsin...... Och man får säga att dem är jobbiga, så det är precis det jag kommer skriva. Mina barn är jobbiga just nu, jag älskar dem inte mindre för att jag tycker det.
Eller värsta perioden någonsin, vi har många år framför oss. Ska kanske börja använda ordet hitills istället.
Planen tror jag är att skjutsa dem till dagis inom en snaaar framtid, åka och handla lite fort, hem och äta frukost, träna och försöka hjälpa Toffe så gott det går med hallen. Toffe och jag kan tyvärr inte göra saker tillsammans på ett normalt sätt, vi kan knappt sitta i samma rum och umgås normalt. Att gå hemma tillsammans är förödande kan jag lova!
Meen i natt när han inte var hemma så sov Leon som en liten ängel!! Första natten på hur länge som helst, däremot krånglade Noel till tre men somnade sen om när Toffe kom hem.
Men så fort vi klev upp så var de helt hysteriska.. Förstår inte riktigt!

Meen å andra sidan så börjar jag jobba kl sju på fredag, så hur vi ska lösa det med barnen då vet jag inte eftersom Toffe vart borta under natten. Får väl se hur vi kan lösa det med dagis. Blir även måndag 12-21 och tisdag 7-16, sen ska jag väl vara redo för att kunna jobba själv antar jag :)

Tänk vad mycket snack om allt och inget! Jag ska nog ta och färga håret idag, faktiskt. Ser inte riktigt klok ut!

Nu är det snart dags att skjutsa iväg surmupparna.

Inga kommentarer: