12 juni 2011

När man förstår vad problemet är..

Men inte hur man ska lösa det!!
När jag lägger mig på kvällen är jag sååå jävla trött, men jag bävar för nätterna.
Igår somnade grabbarna vid nio på kvällen, vi satt uppe för att få lite egentid. De krånglade hela kvällen och till slut somnade de och vi la oss. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag fick kliva upp och sen ville pojkarna kliva upp vid sju. Det här går inte, för jag blir en irriterad och tråkig människa. Jag har ingen ork och energi och jag börjar må riktigt konstigt utan sömn!
Jag skulle aldrig göra något mot barnen, hur trött jag än är. Men ibland skulle jag gärna vilja dunka mitt eget huvud mot en vägg.
Jag VET att allt hör ihop, och att pojkarna matvägrar på dagarna har med sömnen att göra. De sover inte bra på dagarna heller, och jag vet inte hur jag ska få ordning på det här för jag är så trött så jag gör bara det enklaste eller lättaste.
Såhär ser varje natt ut, och jag hoppas att allt vänder snart..

Jag orkar inte blogga, det händer ingenting just nu i alla fall. Jag uppdaterar när antingen telefon fungerar igen eller när jag orkar koncentrera mig på något

Inga kommentarer: