28 apr. 2011

It's a beautiful day!

Tänk att vakna upp till underbart väder, dessutom klockan nio (!!!!)
Grabbarna krånglade i natt, grät och bajsade.. Hade en sambo som gjorde mig galen genom att vara otrevlig men inte hjälpa till, så jag tog barnen och la mig i gästrummet och där sov vi alla tre skönt till halv sju ungefär. Klev upp för blöjbyten och la dem sedan i sängarna med varsin vällingflaska. Leon somnade om direkt, men Noel krånglade och jag var alldeles för trött så tog honom till min säng. Eftersom ofta den enda sovmöjligheten som finns är nätterna, ibland någon gång på dagen men då finns det så mycket annat jag vill göra, så vill jag sova.. Jag har visst slutat bry mig om det där att det vore bra om de sov i egna sängar, haha. Det sägs att man glömmer saker när man är trött ;)
Tittar ut genom vardagsrumsfönstret och ser först en solig, härlig altan. Bakom det ser jag underbart grönt!!!!! Häcken och träden början verkligen ta sig, så snart har vi nog insynsskydd från "Maxi-vägen". Grabbarna och jag ska nog snart gå ut, jag måste bara ta en sväng och städa. Barnens morbror är på väg hit också.
Och jag har just nu världens suraste barn så jag måste avbryta här :)

Inga kommentarer: