28 mars 2011

Lång dag..

Ja, det har varit en lång dag. Åkte till Karlstad vid elva, och åkte hem mellan sex och sju. Var och hälsade på paulina på Uf-mässan, var på hm och åkte till Mariebergsskogen. Riktigt trevligt och vi hade Anna, Fia och Amanda som sällskap. Grisar, får, smådjur och andra djur och jag blev positivt överraskad. Var ju många, många år sen vi var där senast. Satt sönder mina jävla glasögon så nu har jag inget alls.. Om jag bara kunde tänka mig för någon gång!
Toffe åkte och jobbade för ungefär en timme sen och jag ligger i sängen och tittar på plastikdoktor 90210 och jag funderar lite. Alla anhöriga säger ju alltid "det behöver du inte" när de ska operera sig. Men vad är det som gör att omgivningen inte ser / kan medge att en operation behövs? Och nu menar jag inte brudarna som har dd-kupa och bara MÅSTE ha större. Bara lite tankar mitt i programmet, men snart somnar jag nog. Så god natt på er!

Inga kommentarer: