11 dec. 2010

Trevligt!

Trevlig kväll som tusan igår, började här med lite Idol och någon öl. Fortsatte ner till bowlingen, trevligt men gick inte jättebra. Efter bowlingen gick vi till The Pub, en Bacardi och en tallrik pommes frites och vid tjugo över tolv traskade Toffe och jag hem. Väl hemma fanns det nygrillad julskinka så vi kunde ju inte låta bli att äta lite ;)
Var absolut inte klappkanon igår, men lite "snurrig" var jag allt. Därför var det så skönt att grabbarna sov hela natten, däremot så vaknade jag tuusen gånger känns det som. Klockan sex gick jag upp (utan att grabbarna vaknat), pigg som tusan en liten stund tills jag la mig i sängen igen. Somnade om till sju, då ville pojkarna ha mat och sen dess har de rejsat lite gåstol och sedan sovit sen halv tio ungefär.. Jag har hunnit sorterat och rensat ur i deras klädbyrå, tänkte städa sovrummet också men jag väntar tills pojkarna vaknat och tar mig nog en dusch istället innan :)

Kan inte tänka mig att det är ett dugg intressant att läsa om vad jag gör om dagarna, men jag har inget annat att skriva om :-P

Nu hör jag att en av mina söner ligger och pratar!

Ha en bra dag.

Inga kommentarer: