8 nov. 2010

God morgon.

Såhär vid lunch nästan ;-) vi klev nog upp för ungefär 40 minuter sen tror jag. Jag har druckit kaffe och ätit knäckebröd och grabbarna har fått gröt, båda två gnuggar sig i ögonen så kanske blir ett blöjbyte och de får krypa tillbaka till sina sängar sen.


Igår åkte vi upp till verkstaden och gjorde mamma lite sällskap medans hon städade och vi var där några timmar. Min älskade lilla Leon hade stopp i magen i förrgår så jag gav honom katrinplommon och i verkstaden så satt han i en babysitter och gjorde det han skulle i blöjan. När jag sedan skulle lyfta upp honom så var det över hela hans rygg, och i stort sett hela hans ben.. Hahaa! Vi fick göra ett blöjbyte på en sopsäck och Toffe fick åka hem för att hämta nya kläder. (det hade jag inte packat ner, förstås)
Några timmar senare åkte vi hem och vi tog med fåtöljerna som vi fått (har även fått en soffa) och ställde den ena i vardagsrummet, och den var såååå sköön!! Hög i ryggstödet, höga armstöd och stor sits! Helt perfekt. Den andra fåtöljen ska lagas och soffan ska klädseln tvättas på. Men himla glad är jag alltså för det här, eftersom vi fick det! :-)

Idag tror jag att Patricia skulle titta förbi, hoppas det finns cheesecake kvar idag då :-)
Men nu ska jag ta tag i mina kladdiga gossar, gröt överallt!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: