28 aug. 2010

Lördag..

och jag är så trött!! Konstigt nog eftersom jag har sovit som en tok. Igår var vi i Örebro tillsammans med Paulina, mamma var barnvakt eftersom vi skulle röja igenom Marieberg på inte mer än cirka en timme. Men det gick, givetvis :-) Det blev ett par skor för mig på Skokanonen ( Missade helt vart Skopunkten låg, det var dit vi ville ) som jag förhoppningsvis kan gå ut och gå i. Tyckte det var toppen :-) 250 kr . Älskling köpte en skjorta åt mig också, i 2 års present!! :-D Gullis! Sen köpte älskling en mini-pc på Media markt, och sedan åkte vi mot Max. Väl där så beställde jag nuggetsmål, pau beställde äpplen och dricka och Toffe hamburgare.. När vi fick det i bilen och åkte en bit så såg Pau att äpplena var gamla och mosiga.. Utgångsdatum var 25 (27 igår) När vi kom ytterligare en bit så inser jag att kycklingbitarna är frysta och salladen på Toffes hamburgare är brun... ??? så vi vände och fick pengarna tillbaka och ny mat, inte mer än rätt! Fortsatte hem, pratade och hade jättetrevligt meen vad jag längtade hem!! Grabbarna hade var ledsna nästan hela tiden, men snäll som mamma är så sa hon inget. - Lyckad dag alltså!

Toffes lilla dator fick virus när vi kom hem, toppen!! Jag somnade elva och vaknade av grabbarna vid fem, de sov från strax innan tio så det blev många timmar men jag var ändå trött så vi la oss på soffan efter frukosten och jag somnade och klev upp halv tio kanske ;-)

Idag ska vi jaga skor till Toffe och bara ha en mysig dag.. Förmodligen kommer min bror hem idag, och pappa och farmor är nog med så de får nog träffa grabbarna. Var ju ett tag sen nu.

Inga kommentarer: