10 juli 2010

Fy!

Min rastlöshet igår gick över och jag blev jätte trött, vid halv ett så åt båda pojkarna och sen så somnade de om.. Vid kvart i tre vaknade de igen och sen tyckte de att de var helt okej att vara vakna.. Så de var vakna till klockan fem ungefär, men då somnade jag nog efter att Noel låg i sin egen säng.. Sen var allt igång igen klockan sju när Toffe började jobba och sen så har Leon inte somnat om utan bara skrikit.. Jag är så trött, men jag får skylla mig själv. Men istället för att låta det gå ut över barnen så går jag ut ur rummet i någon minut och andas lite och går sedan tillbaka.. Känner mig som en värdelös mamma men det känns som enda alternativet..

Nu ska Leon ha mat..

1 kommentar:

Martina sa...

Du är absolut ingen usel mamma..bara helt NORMAL. Man orkar inte hur mycket som helst. Håll ut, efter regn kommer solsken. De blir bättre även om det säkert känns avlägset. Kram på dig